Saturday, July 18, 2009

MAJALAH HOI

She is an Asian girl, she is Kelantanese and above all, she is a Muslim. She got all the factors to be discriminate in the West world. However, she is strong and inspirational, and her name does not reflect anything at all on uncertainty (alam maya) but more towards achieving her dreams to get her doctorate in Australia. To our dear Maya...Happy Birthday to you!


RETRO CMU


Inilah muka Maya dolu-dolu. Dengan imej tudung labuh yang ramai rasanya nak buat adik ataupun kakak angkat kat sekolah. Gambar ini juga selalu digunakan pada carta organisasi CMU semasa era-era terdahulu.
PARTY IN KT?
Tak dirancang dan tak terduga sambutannnya. SS pada hari Rabu lepas telah menjemput geng2 BKP...diulang BKP bukan UPT ajer datang ke rumahnya untuk makan-makan. Dan kebetulan ramai lak yg ke KT minggu tuh. Jadi segalanya terjunlah (bidan, misi, sister...)masa tu termasuk perlantikan AJK makanan segera (tidak bermaksud indo mee, maggie mee, Helmy dsb...). Makan-makan dianjurkan sempena perpindahan rumah baru dan SS teringin nak buat acara kat rumah lama dia sebagai nostalgia dan juga untuk meraikan MAA sebab SS tak dapat datang masa jamuan UPT. Dengan berlangsungnya jamuan SS tuh, rasanya blog CMU telah mencapai KPI nye tahun ini. Sebab kalau korang ingat-ingat dulu memang kita plan nak buat makan-makan dekat dua venue jer iaitu di rooftop dan juga di KT. Kepada mereka yang tak jemput tuh, harap maafkanlah SS sebab segalanya spontan. Buat SS, terima kasih daun keladi, lain kali jemput lagi

P/s: Shahrul dan Shukri nak langsung dah. Tunggguuuu.....

1 comment:

DrMaya said...

1. abai nampak kurus...(dah seatle suratku ituy?)

2. salihin lebih kurus..

3. mega nampak ceria...

4. nuar cam biasa..

5. Fairus cam biasa..

6. shahrul pekabar?